Tack för kaffet

Det slog mig nyss att jag inte kommer kunna ta körkort förrän jag är 20-någonting. Efter det lär jag ha vant mig vid och anpassat mig till kollektivtrafiken, och därför inte känna något behov av en bil (dessutom lär någon i min omgivning agera chaufför om det absolut skulle behövas någon gång). Om denna uppfattning visar sig stämma, kommer jag ha fett med cash. Min familj har fan satt in pengar på ett bil/körkortskonto varje månad sedan jag föddes t.o.m jag fyllde 18. Vad ska man med en bil till, det är ju på modet att vara miljövänlig ändå liksom. Och med 18 år av besparingar lär jag ju en taxiresa eller två inte vara alltför ekonomiskt dränerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0