!"#¤%&/!"

Gick till affären och handlade pepparkaksdeg + florsocker... Gick hem... Började leta efter bakverktyg/redskap/kavel/whatever... Letar lite till... Och lite till... Gubben har ju varken pepparkaksformar, kavel eller "bakunderlägg"!? Vafaaan, jag har ingen jävla plan B. Pepparkaksformar klarar jag mig visserligen utan, tror jag... Men en kavel?! Hur kan man inte ha en kavel?! Jaja, har väl inget annat val än att kila ner till fucking Business park och införskaffa en. Tvivlar på att dom har såna praktiska saker i det värdelösa centrumet här i huset bredvid. Jag som såg fram emot att inte röra mig en meter idag, och framförallt, att inte spendera ett enda öre! Det här blir ju fan dyrare än en ... än en riktig jävla present! Och jag som alltid tjatar om att genvägar alltid är senvägar..........Kasta sten i glashus är jag i och för sig också ganska bra på.

Grattis på födelsedagen förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0